iyiki atak haftası diye yapabilir. Benim bebeğim de 2 aylık ve atak haftasına girdiğinden beri sol memeyi red ediyor sağ memeyi istiyor. Bundan 15 gün öncesine kadar sağ memeyi hiç emmemişti emzirme uzmanına gittim bunun için öyle almaya başlamıştı küçücük kaldı sağ memem. Neyse ki şimdi hep onu istediği için büyüyor da sol meme ile arasındaki fark kapanıyor 😂