Kızlar bebişim 6 aylık oldu ben 5 aylık iken 3 gün kuralına uyarak tadımları yaptırdım hatta bazı tadımlara da devam ediyorum hatta sebzeleri karıştırıyorum muhallebi tarzı yapıpta veriyorum ama bazı sayfaları takip ediyorum 3 öğün yapıyorlar fazla değil mi ya da ben mi az besliyorum ne kadar vermeliyim siz nasıl bi yol izlediniz ben sabah veriyorum bide akşam çorba tarzı yapıp veriyorum pek yemiyor acaba bir tabağı tamamen bitirtmelimiyim sabah öğle akşam olarak mı vermeliyim uzun oldu biraz ama yardımcı olursanız sevinirim