Kızlar merhaba kızımın dilinde pamukçuk vardı yanaklara sıçrayınca müdahale ediyoruz dediler o ara demir ilacı kullandığı için farketmedim yanaklara geçtiğini perine bölgesinde kızarıklık oluşmaya başladı. Can bebedem sleepy geçince herhalde bez dedik ama eski beze dönünce kızarıklık geçmedi. Pazartesi doktora gittim kızıma bir damla verdi kızarıklığa baktı bir şey demedi. İnt okudum pamukçuk sebep olabiliyormuş. Bana da gögsünde çatlak var mı diye sordu vardı trosyd kremini verdi. Ama yara henüz kapanmadı çünkü kızım o memeden emiyor daha çok. Dün gece yara düzelsin diye emzirmedim. Gögsüm taş gibi oldu şişti uykudan uyandım ağrısından. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu olduysa başka alternatif hızlı bir yol var mı?