Kızlar testim pozitif. Son adet tarihime göre 6 haftalık hamileyim. Bugün kanamam oldu halen de devam ediyor. Ne yapacağımı bilmiyorum daha önce de düşük yapmıştım az çok ne yaşanacağını biliyorum. Özel hastaneye gitsem şimdi kadın doğumcu bulamam bu saatte. Ne yapsam bilemedim çok da ağrım var acaba düşük gerçekleşecek mi yoksa eğitim ve araştırmaya mı gitsem? Daha önce de gitmiştim sadece Protestan verip göndermişlerdi bilmiyorum ne yapmam lazım bana bi bakar mısınız