Merhaba arkadaşlar çorba yapıyorum 7 aylık oğlum için ama blendırdan geçirmiyorum tel süzgeç den yapıyorum vitamını kalsın dıye ama istediğim gibi çorba olmuyor sulu kalıyor blend edince hepsi karışıyor hem renk oluyor hem de taneli oluyor siz nasıl yapıyorsunuz?bir türlü çorba kıvamı yakalıyamıyorum siz nasıl yapıyorsunuz