ztb92 Kızlar selam 15 günlük bebişim günde 8-10 kere kaka Yapıyor. son 2-3 gündür ise ard arda çok sık gazlı şekilde yapmaya başladı. Bugün farkettiğimde ise köpüklü sulu partiküllü şekilde kaka yaptı altını açtığım gibi. Kızlar bu normal mi?
huzurluaycicek Ilk 1 ay benim bebeğim de bazı günler 5 6 kere kaka yapardı bazı günler 1 2 kere. Ama sonra gürültülü sulu ve çok kaka yaptı, vucudunda da dokuntu oldu, kusma da vardi, doktor sute alerjisi var dedi.
ztb92 katilcivciv rengi klasik sarı. Ve partiküllü ama açtığım gibi köpüklü şekilde yaptı. Önce sarı su şeklinde sızıntı oldu. Sonra partiküller geldi. Anne sütü emen bebek kakası partikülleri. O su şeklinde sızıntıyı görünce korktum. Bide bizimki 8 kere kaka yapıyordur günde. Ve bu aralar gaz var sürekli part part kaka yapıyor. Altını alıyorum. 2 dk sonra kaka yapıyo. 15 dk sonra devamını yapıyor gaz çıkara çıkara. Yani 1 saat içinde 3 kere falan kaka yaptığı oluyor gazdan ötürü yarım yarım yapıyor ama bu durum ishalden de kaynaklanıyor olabilir mi diye korkmaya başladım.
ztb92 katilcivciv baya emziriyorum. Kendi ayrılıyor memeden. Ama gaz sancısı olunca tekrar memeye dönmek istiyor. Gazını çıkarsak da kalıyor sanırım bağırsaklarda.
ztb92 Gaz çıkara çıkara yapıyor sürekli ıkınıyor. Evet gazı var çocuğun ama ishal mi diye çok endişelenmeye başladım. Kaka görseli de paylaşmak yasak sanırım. Çözemiyorum ishal nasıl oluyor.
katilcivciv ztb92 sürekli kaka yapmasindan korkma canim ben emzirdigim bir dönem de sürekli 5 10 dakkada bir yapiodu. Yapmamasindan iyi. Partiküllü olmasi da normal. Sadece rengini ve köpük olup olmadigini takip et gecmezse doktora gösterirsin. Sen icini rahat tut ilk cocuklarda cok bilincsiz oluyoruz bende kisa zaman önce gecirdim anlattiköarini düzeldi kendiliginden❤
katilcivciv ztb92 ahh o gaz.. ne kadar cikarsalarda o gaz bitmiyor maalesef. 2 bucuk aylik olcaz hala var ama azaliyor merak etme
ztb92 katilcivciv çok teşekkür ederim canımm 💕 Cuma doktor randevumuz var. Yarın gitmeyi planlıyorum ama insan çok endişeleniyor dediğin gibi ilk benek tecrübe az ya anlamıyoruz bişiden ☹️☹️☹️
katilcivciv ztb92 bende cok cok tecrübesizim canim bir de her kafadan bi ses cikiyor insan dogru yapacagi varsa da yanlis yapiyor maalesef. Allah emanet bebislerimiz.