Arkadaşlar 2 aylık oğlum var ve emziriyorım. Vücudum ödem oluşturuyor sürekli hangi yeşil çayları içmem uygun olur biraz rahatlatacak. Ve hafiften diyete başlamak istiyorum ama sütü kesmeyecek şekilde nasıl bi yol izleyebilirim yemediğim zaman süt azalıyor farkındayım ama süt yapacak şeyler yiyip diyet Yapmam uygun olur mu ? Yapan var mu aranız da nasıl bi diyet uyguluyorsunuz ?