minikkbebegim ben bebelac kullanıyorum kızım doğdugundan beri sütüm yok denecek kadar az ilk bebelac kullandık ama ben gold oldugunu bilmiyordum 1 kutu bebelac bir kutu gold alıyor muşuz eşim alıyordu benim de hiç dikkatimi çekmedi bir ara kızım sakin oluyor Du bir ara sürekli ağlıyor uyumuyor Du aklıma geldi mamanın kutusuna baktım değişik internetten araştırdım bebelac 2 çeşit varmış. Denedim hangisi kızıma iyi gelmiyor sa onu almamaya başladık. Şuan bebelac kullanıyorum gold ağır oluyor kakada koku yapıyor Du gazı kokuyor Du bizde bebelac aldık hălă da onu kullanıyoruz