ebru5261 15 günlük olduk ama bebegım uyandırmadan yemiyor yerken uyuyor sarılık falan yok 60cc anne sütü içiyor az mı yemesı ⅔ saatte yedırıyorum emzırmye calsıyorum ama dırek uyuyor ne kadar beslendıgını de anlamıyorum bende sağıyorum bıberonla 60cc içiyor memede beş dk durmuyor uyuyor 😅
mnkbiranneck ebru5261 kırkı çıkana kadar uyanıklık süresi çok az zaten ilk yirmi gün sadece beslenmek için uyanıyor benimkinde sarılık vardı biraz iki saatte bir zor uyandırıp emziriyordum hemenuyuyordu uyandirmayana kadar asla uyanmazdi çişli bez sayısına bakın ordan anlarsiniz doyup doymadigini
ebru5261 mnkbiranneck tuvaletınde falan sıkıntı yok canm mememi sağıyorum 2 3 saatte bır sağmıyorum sütüm kesilir mi ya sütüm yetıyor süt bıtınce sağıyorum bir de aynı anda iki memeyi sağmayın diyen var yanı bırını sagınca dıgerını bır daki şağımda sağın dıyorlar bazıları da ıkısınıde şağın dıyorlar
mnkbiranneck ebru5261 ikiq uc saatte kesilmez bebek emdikten sonra tam boşaltamıyorsa sağın ki süt daha hızlı üretilsin ikisini bir sağma olayını bilmiyorum
huzurluaycicek ebru5261 ben bir meme sagiyordum sagmadigim memeyi emziriyordum sonra tam tersi yapıyordum ama çok sut dolmuşsa iki memeyi de sağın yoksa mastit olur merak etmeyin sut geliyor
huzurluaycicek Ben de ne kadar emdiğini bilemediğim için ilk 1 ay sut sagip biberonla veriyordum arada emzirdim 1. Aydan sonra biberonu biraktim meme reddi olmadı
huzurluaycicek ebru5261 çok fazla olur ben günde 3 4 sağım yapıyordum, 4-5 saatte bir, çok doluyordu tüm memeyi bosaltiyordum bazen 100 bazen 150 cc çıkıyordu, oda sicakliginda 2 3 saat dayaniyordu biberona 50 60 cc koyup bekliyordum gerisini buzlukta sakladım hep
huzurluaycicek ebru5261 5 aylik kesinti olmadı su icersem tahin helvası kuruyemis sebze yediğimde sut çok oluyor az yediğimde az sut oluyor