FiltreKahve 1annne evet normalde yıkanmaz ama hiç içime sinmiyor bildiğin haşır huşur yıkıyorum valla 🤦🏻♀️
Elmsnghn 1annne dışarıdan ne alırsam yıkarım valla.herkesin eli değiyor sonucta. Mantar vs de yikanmaz diyolar onu da yikarim.
aileceksaskiniz 1annne sıçramasını önleyecek şekilde yavaşça yıkıyorum. Çapraz kontaminasyona oldukça müsait bi yiyecek
aileceksaskiniz Elmsnghn mantarın sünger yapısından dolayı yikadiniz mi dışındaki etkenler içine nüfuz ediyor yani yikamakla kirletiyorsunuz bilin istedim
Elmsnghn aileceksaskiniz evet farkındayım. Ama dış kabuğunu soyduktan sonra yikamadgim sürece icim rahat etmiyor. Sırf bu yüzden bile mantar tüketimini cok canım cekerse yapıyorum.
anorganikanneeee 1annne önce üstündeki tüyleri yakıyorum, temizce yıkayıp tuzluyorum. Akşamada pişiriyorum