hilalldeniz Kızlar ilk defa anne oldum ve çok tecrübesizim. Bebeğim hep uyuyor neredeyse 3 4 saat. Çok şükür sağlığı yerinde kontrollere gittik. Bu durum normal mi ? Emmek için bile bazen uyanmıyor bende uyandırmak istemiyorum kendi uyansın istesin istiyorum.
uykumvarasko hilalldeniz sarılığı yoksa uyuması çok normal sen 2 saate bir o uyurkende olsa emzir yinede henüz çok küçük
CaninannesiCemre hilalldeniz 10 günlük bebek sürekli uyur elbette ,kendi uyanmaz ,kendi istemez 2 saatte bir mutlaka emzirmeniz gerekir veya Mama neyse
Fulihkn hilalldeniz sarılık yoksa bırak uyusun 3 5 ay sonra uyumuyo sıpalar 🥹😂 tabi çok aşmadan emzirmeye dikkat edersen sıkıntı olmaz
aysunyy 10 günlük bebek 3 4 saat uyumaması gerekiyor şekeri düşer 2 saatte bir emzirmeniz lazım topuklarina vurun uyandırın
zeynepays hilalldeniz merak etme sıkıntı yok 3 ay önce çok benzer bir post bende buraya atmıştım tecrübesiz olduğumdan ama merak etme sarılık yoksa birşey olmaz benim bebemde Yenidoğan’da çok uyurdu hala maşallah iyi uyur