Kızlar yürüyoruz biseyleri daha çok anlamaya başladı ama komutlarda sıkıntı var ne desek sanki inadına yapmıyor birkaç kelimesi vardı bu ara onu da bıraktı habire serseri mayın modunda etraf derdinde aktivite falan hak getire hemen sıkılıyor sizde durumlar ne