gulertknn1 hayretler içinde okudum! Niye bu kadar acele ediyorsunuz birşeyler yesin içsin diye annesi, çok çok çok erken.. sindirim sistemi buna hazır değil ki, kayınvalidelerin yaptığı çok büyük bir hatayı sizde sürdürmeyin lütfen, bu şekilde tavsiyede de bulunmanız çok yanlış. O minicik midesi sadece anne sütü ile dolmalı bebeğinin gelişimi ve sağlıklı büyümesi için.. 🌺huzurla sağlıkla kalın yavrunuzla, lütfen anneler ek gıdaya erken başlamak marifet değil büyük bir hata, millet olarak çok aceleciyiz bebekleri büyütme konusunda! Sindire sindire yaşayalım zamanında olsun hepsi değil mi