pnrpnr_ yerlersenietipuf sıcak su ekleyip karıştırın direkt normal kahve içecek gibi.😊 Şekerli zaten şeker eklemeyin.
Beyninizikullanmakucretsizdir yerlersenietipuf Ben daha güzel tat versin diye sütle ıslatıyorum. Sütü az bişey ısıtıyorum içine Nescafe ekleyip kedidili bisküvilerini öyle ıslatıyorum.