İlk bebeğim ve bugun bir aylık oldu bu süreçte hep annem veya kayınvalidem evimin işini yaptı. Yada onlar bebekle ilgilenirken ben yaptım. Ama gittiklerinde hiçbirşeye yetşemicekmiş bebeğime bile yetemicekmiş gibi hissediyorum evin işlerinle uğraşıp bebeğimle geçireceğim zamanları kısıtlamak istemiyorum benim gibi boşlukda ve yetersiz hisseden varmı ve o süreç nasıl geçiyor söylermisiniz psikolojik olarak rahatlamaya ihtiyacım var