aileceksaskiniz 2. Ve 4. Aylarda karma aşılar var cok gelmesin diye veriyo olabilirler bu tarihi. Benm arkadasımında doktoru 5-7-13 yazmıs . benm saglık ocagında ilk hemsire takvim olusturdu. Sonra doktorda aynı takvimi söyledi. Bexero ağır bize cok ates yaptı ve bende bexero nımenrıx aynı gün yaptrdm. Doktor yaptırablrsn demişti. Nımenrıx bize üç doz yazıldı mesela yukarda iki doz yeterli diyen olmus cidden herkes ayrı telden calıyor 🤣