ebruozdemr Kızlar merhaba bebeğim 20 gunlük her emzirmede gazını çıkarmaya özen gösteriyorum fakat bazen 5 dakika boyunca çıkarmaya çalışıyorum ama yinede çıkmıyor bu normal mi her emdiğinde gazı olur mu bir bilgisi olan var mı
mevnrv ebruozdemr benim de bebeğim 23 günlük ada çayı yağı aldık aktardan sabah ve akşamları göbeğine ve topuklarına 2 damla sıkıp masaj yapıyorum çok rahatladı kalmadı gaz problemi yoksa uyuyamıyordu sende dene istersen
ebruozdemr mevnrv evet benimkide ada çayı yağı diye geçiyormuş yorgunluktan yeni fark ettim sürdüm şimdi baklım insallah işe yarar
deryacig mevnrv zararlı değil mi doktora sordunuz mu acaba benim kızım da 16 günlük alttan çok güzel çıkarıyor ama ağızdan yok ne yapsam çıkarmıyor sonrada sancı çekiyor zararlı değil dimi ?
deryacig mevnrv yaaa eşime aldırıyayim dedim aktar gönderdim lakin orda satan kadın bebeğine kullanmış ve alerji yapmış baya yakmış canını bebeğin onu çekeceğine gaz sancısını çeksin demiş satıcı kadınn bende burda size bakarak deneyecek dimm herkes kullanmasın ne olur ne olmaz ?
546116- ebruozdemr evet üst gaz her seferinde çıkması gerekiyor biz şuan 2 aylığız daha çabuk çıkıyor ama küçükken daha uzun sürüyordu bazen yarım saat uğraşıyordum zaten üst gazını çıkartmadığı zaman ya hıçkırık tutuyor ya da kusuyor :/ o yüzden farklı gaz çıkarma pozisyonlari deneyin:)
ebruozdemr 546116- omzumda yapıyorm genelde bazen iyi çıkarıyor bazen çıkmıyor onda bile uyanıyor sürekli
kkaleyna ebruozdemr benimde kızım 20 günlük aynı sıkıntı bizde de var. Uyuyor gaz çıkarmıyor yatağına yatırdığımda da gazdan uyanıyor ne yapsam bende bilmiyorum.
546116- ebruozdemr ben bazen tek bacağımı kıvırıp üzerine yatırıyorum bacakları benim bacaklarımın arasında oluyor gogusunu bacağıma yaslıyorum biraz sıvazlayıp pıt pıt yaiyorum bebişim rahatsız olduğu için hemen çıkarıyor bir deneyin :) avucunuzun içine yanağını koyun korkmayın bir şey olur diye 🥰