Kuzeysmom_ 2 aylık sezaryen dikişi nasıl olur arkadaşlar benim dikişimin sağ tarafı hafif kabarık ve kırmızı skar mı oluyor yoksa zamanla düzelir mi henüz erken mi yaşayanlar yardımcı olur bilgilendirirse sevinirim
Minigimherseyim Kuzeysmom_ 13 ay oldu hala kırmızı ve kabarık keloid oldu acayip belli yani görmek istemiyorum. Cilt yanlış iyileşiyormuş kalıcı yani. İz kalmayan kremi sürdüm yinede geçmiyor
yasemin5455 Benimde 2 ay oldu göbek arasında kalıyorsa nemli kalmaktan pişik tarzı olmuştur bende de oluyor çünkü kadın doğuma kontrole gittiğimde sordum hametam krem önerdi bana
546116- Kuzeysmom_ yok hiç sormadım ama bazen geçiyor sonra tekrar oluyor ağrı sızı olmadigi için önemsemedim açıkçası:)