Mlkmstf benim de ilk öyleydi gaz çıkartma yap ayaklarını ileri geri ittir sürekli ve doktorunuzdan gaz damlası yazmasını isteyin nurse harveys kullandım birde probiyotik kullandım anca rahat etmiştim ayriyetten kimyon çayı ve bebeğime çok az zeytin yağı içirdim tam 2. Buçuk üçüncü ayında düzeldi ilk doktora gittiğimizde gaz içinde bi tane fitil attım yarısı kakasını yapsın diye sonra kendim hep bebeğime yardım ettim bebeği rahatlatmadan lütfen bırakmayın çok zor ama biraz sabredin 🌸