sulecelk23 o zmn mama verme canım bu ayda kontrol et almissa eger kaygi etme sütün yetiyordur mama çok gaz yapar belki gaz sorunu vardir benim bebegimin en ufak gazi olsun meme reddi yapiyordu sukur atlattik o gunleri emmezdi kipkirmizi olurdu yagla masaj yaptim ayak hareketlerini yapardim bakardim baya gaz cikiyo sonra emzirirdim emiyordu o zaman