alp3413 Arkadaşlar bugün ilacın 5. Günü kullanan varmı acaba bu sonlandırmak gerekiyormu kaç gün kullanmam gerektigini söylemedi doktor yada eczacı şuan ama burun akintisi ve balgamı var ama iki gündür ateşi yok
Sevdaacan alp3413 yok malesef bitmemişti hatta ilaç bi işe yaramadımı diye çok sorgulamıştım ama ateşi kontrol altına girdiydi. Burun akıntısı falan devam etmişti bi süre daha