mommymery Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptım pazartesi kontrolüm var yapıştırma dikişte ip oluyor mı çekiyorlar mı nasıl oluyor tecrübesi olanlar yazabilir mi
kiminoykusubu_ mommymery Estetik dikiş oluyor o. Cilt iyileştikçe içte kendi kendine eriyip kayboluyor.
Baharbek Yok canım bişey yapmıyor bana pansuman gibi bişey yapmıştı açtıktan sonra kendi kendine iyileşiyor
mommymery Kuzeysmom_ Daha yeni canım 8 gün oldu doğum yapalı daha iyileşmediler o yüzden pazartesi kontrolüm var