zeynep1234 Kızlar 3 aylik bebegim uykusunda agliyor uyandi sanip bakiyorum ama aglayip tekrar uyuyor neden olabilir acaba son bir haftadir boyle sizin bebeklerde yapiyormu boyle
Glsmklc Yaşanmış onaylanmış olarak gaz sancısından gaz sancısı çektiği için ağlıyor ama uyanamıyor bizdede üç dört ay bu şekilde sürmüştü uyuyamıyordum sürekli uyandı sanıp bakıyordum
zeynep1234 Glsmklc yaa bir haftadir boyle yapinca korktum bende gazdanmidir diyorsunuz .boyle saclarini kulaklarini falanda cekiyor kizariyor ama asla uyanmiyor tekrar uyuyor
asminmom zeynep1234 Korkmuş olabilir yüksek sesli ortamdan uzak tutun. Gaz sancısı olabilir gaz damlası kullanabilirsiniz.
Kedipatisi zeynep1234 Yok kuzum değil patlaması uzun sürüyor sadece. Oğlumda 3 aylık o da ağlayarak uyanıyor hep. Salya akıntısı başlamadı mı sizde
kucuktirtil zeynep1234 ben ameliyat oldu onun etkisinde kaldı diye düşündüm ama asıl nedenini bulamıyorum. Ortam sessiz şükür gaz sorunu yok ama genede oluyor