Sedsedsed az yağ kullandığım icin üstteki teli aman aman yağlı değil her kullanimdan sonra nemli bezle siliyorum hâlâ yeni alınmış gibi. Çıkan kısmı zaten elde yikaniyo makineyede atılıyor ama ben elimde yıkıyorum flas tutup bakıyorum üst teline . O şekilde yapıyorum temizliğini 🤗