Melike_ikra ben götürdüm çok güzel geçti. İlk önce fotoğraf çekimi yaptılar oğlum 6 aylıktı salıncak vardı orda salladılar çekim yaptılar sonra suya girdi 1 saat masajlı suda yüzdü jakuzi gibiydi baktım ayak çırpıyor eğleniyor çok güzeldi sonra çıkarıp masaj yaptılar öyle rahatladı ki çıktıktan sonra 4 saat uyudu. Anı kaldı hem de eklemleri için iyi geldi bebeğime. Şimdi iyice yürümeye yelteniyor 1 yaşına girecek yine götürmeyi planlıyoruz