Kızım 5. Ayına girecek birkaç gün sonra gündüzleri asla uyumuyor kafayı yemek üzereyim sabrım tükeniyor yoruluyorum sürekli kucağımda kollarımda derman kalmıyor ve tahammülsüzleşiyorum haliyle çok üzülüyorum bu duruma gerçekten psikolojim bozulmak üzere asla memnun olmuyor karanlık çöktükten sonra uyuyor oda kesik kesik napmalıyım ya lütfen bir öneri çözümünüz var mı geçecek biliyorum ama çok stresli bi dönemden geçiyoruz