viyanyvz stres yapmayın lütfen 🌸 huzursuzluğu var mı bebeğinizin, aç bebek çok ağlar. Yada anneler hisseder şüpheniz varsa ufak bir mama alıp deneyin sütünüz azsa tabi ve doymuyorsa mamayı reddetmeden içecektir.. stres yapmayın ki sütünüz çoğalsın, Dinlenmeye çalışın oda süte çok etken. Ya da makinanız varsa sağın ne kadar çıkacak. Bol bolda emzirin 🥰