alr_ Üşütmüş olabilir mi acaba bı ara benim bebeğimde de oldu annem yatak odanız soğuk (evim kuzey cephe) Üşütmüştür şapkasız yatırma gözünü de ılımış çay suyuyla sil dedi. Bende biraz daha sıkı giydirdim sayla gözünü sildim kendi sütüm den de damlattim çok şükür 2 günde geçti