Ulucunannesi Merhaba annelerr hava nemlendirici almam lazım ama asla anladığım bir şey değil. İnternetten araştırdım ama kullanan anneler hangi marka model kullanıyor söylerseniz çok yardımcı olursunuz🙏🙏
nefes-1408 Ulucunannesi kiwi marka kullanıyorum bende 15 gün falan alıyor alalı odaya götürmeden 45 dk önce falan takıyorum sonra çıkarıyorum fişten gece boyu tıkanıklık olmadan uyuyor kii kızım baş kısmından çok terlediği için aşırı tıkanıyordu öncesinde. Ben marka olarak memnunum yani güzel buhar veriyor 😊
Ulucunannesi lorlukurabiye ben buldum ROBEVE 550 ml hava nemlendirici çevremdeki annelerle konuştum çok kullanan varmış. Bakın isterseniz
lorlukurabiye Ulucunannesi bı yakınım kullanıyor wewell demişti serisini bilmiyorum haznesi büyük olsun önemli olan o dedi sanki haznesi biraz ufak sizin dediğinizin wewell pahalı kiwi uygun ama sesli diyen var bilemedim o yüzden
lorlukurabiye nefes-1408 gece boyunca çalışmıyor mu? Bende sesli diye yorumlar okudum o yüzden kararsızım
bkseda Kanz aldım bende 2 3 gün olacak memnunuz şimdilik tikanan bi aileyiz hemen normalde rahat uyuduk, nem sicaklik göstergesi olandan aldık dijital
Ulucunannesi lorlukurabiye haznesi küçük ancak sesi rahatsız edici değil azcık ses geliyor ve oda büyük olmasına rağmen %30 nemi %50 ye cıkardı benim bile burnum açıldı valla.
nefes-1408 lorlukurabiye ben gece boyunca çalışmasının sağlıklı olmadığını okudum bi kaç yerde o yüzden öncesinde açıyorum yetiyor zaten buhar gücü iyi o yüzden hemen etki ediyor. Sesi de yok denecek kadar az
lorlukurabiye nefes-1408 Ulucunannesi bugün aldım bende kanz marka ekranlı olanı tercih ettim sessiz çalışıyor ama inşallah memnun kalırım
Jeanne Ulucunannesi ya bı yerde okumustum bu hava nemlendiriciler gözle görülmeyen bakteriler maytlar vs için daha da ortam oluşturuyormuş ??
nefes-1408 lorlukurabiye kanz markanın da çok iyi olduğunu duymuştum inşallah bebeğiniz için çok iyi olur 🥰
lorlukurabiye nefes-1408 inşallah hepimizin bebeği iyi olsun sağlıklı olsun ☺️ ilk 24 saatlik deneyimimle kendi ben oranını ölçüp ona göre çalışıyor haznesi büyük 4 litre su tüketimi çok değil bence çünkü devamlı çalışmıyor nem oranı düşünce çalışıyor ilgilenirseniz