Defnemomm demir ilacı 1 yaşına kadar kullanıyor zaten rutin 1.yaşta kan tahlili yapılıyor değeri iyiyse eğer bırakılıyor. Ama d vitamini ömür boyu kullanılabilir. Ben 30 yaşındayım kışın kullanırım mesela. Kızım 22.agçyına giricek kışları mutlaka veririm. Yazın gerek yok demişti doktorum.