Eveet bayadır isyan postlarıma ara vermiştim ama yok çözüm bulamadım 🥸 kızım 10 gün sonra 2 yaşına girecek ve hala evet halaaa birşey yemiyor.. çocuğu az yiyipte birşey yemiyor diyenlerden değilim benimki sahici yemiyor. Zorla tepelesem bile mutlaka yutmadan çıkarıyor. Bu durum bu zamana kadar hep böyleydi. Mama içiyor. Mamayı kes yer dediler yok bayılacak kıvama geliyor ama asla yemek yemiyor.
Sorum şu ki artık 2 yaşına geldi ve mama vermek istemiyorum en azından sadece gece uyuyacağı zaman içmesine bile razıyım ama gelin görün ki yediği hiç bir şey yok kafam allak bullak, çok yoruldum bu yemek meselesinden 😭 var mı benim gibi olan anneler birlikte çözüm bulsak 😔