Kızlar sorum başlıkta. Aranızdaydım hep, artık hesap açma zamanım gelmişti. 2 çocuğum var. Zaman zaman eski bakımlı günlerime dönmek istiyorum, bir atağa kalkıp makyaj vs yapıyorum. Sonra tipe bak derken buluyorum kendimi. Kendime bakacak motivasyonum, isteğim yok. Sanki artık yakışmıyor hiçbir şey. Yorgun göz altları, karışmış saçlar… Her neyse, bu post yorumlarınıza yanıt vereceğim bir post değil, fikirlerinizi merak edip okuyacağım bir post. Sonradan cevap vermiyorum diye linçlenmeyeyim😌 Hepimize fikir olsun diye açmak istedim. Evet, bir kadın gördüğünüzde “hmm bakımlı bir kadınmış” diyebilmeniz için neler gerekli? Ben başlayayım… Nedense özellikle sarı saçlı, makyajlı, şık giyinmiş, topuklu ayakkabılı, takıları olan ve parfüm kokan kadınlar bana “hmm ne kadar da bakımlı” dedirtiyor🤭 Peki size?