Anneler hellö 25 aylık bi kızım var normalde suyu denizi duşu çok sever duşa girmek için ağlardı, ama şu 1 aydır duştan nefret ediyo en son 1 hafta önce duşa girdik ve köpükle çıktık siz düşünün kıyamet kopuyor onun için resmen bi anda böyle oldu aslında girerken güle oynaya girdik ama başından aşağı su dökünce ağlamaya başladı. Normalde de mızırdanırdı ama yüzünü sikince geçerdi yani bu kadar olmazdı. Bunun sebebi ne olabilir 2 yaş sendromu olabilir mi geçici mi yaşayan varmı 🤦🏻♀️