Ayfa1608 buna katılıyorum :))) ben 6 ay kınası yaptım mesela bi arkadaşım vardı benden 3 ay önce doğum yaptı devlette yaptı o özelde doğurmak doğum fotoğrafı vs hepsi için ay ne saçma gereksiz fln diyip durdu sonra doğum günü yapmak istedi çok hevesim var hiç bişey yapamadım demeye başladı doğum günü de yapamadı zaten kocan izin vermeyebilir maddi imkanın olmayabilir ama saçma saçma diye insanları üzmeye çalışmak nedir ya