ezgikrby sizin genellemenize nazaran söyledim
Half birthday,kına vs vs bebegın yararına olmayacak birçok şeyi ben sevmiyorum,kaldı ki küçücük bebeği kalabalığa sokmakta riskli geliyor..ama bebek spası neden olmasın
Bebeği rahatlattığı için spaya götürürüm
Eşim izin vermediği için değil mantıklı bulmadığım için..bunlara etkinlikleri sevenlere de saygı duyuyorum