Merhaba hanımlar acil bilgisi olan annelere ihtiyacım var çok iyi giden uykularımız bölündü 15 aylık bebeğim tam 1,5 haftadır her gece saat 03:00 civarı uykudan baya ağılayarak uyanıyor ve kucağa almadan susmuyor kucak istiyor sonrasında sakinleştirip yatağa koyuyoruz yine ağlıyor ayakta sallıyorum ben uyutmak için yine sallıyorum uykuya dalıyor ama yatağına koyduktan sonra uyanıp tekrar ağlıyor ve kucak istiyor birden bire böyle yapmaya başladı ve beni artık çok yoruyor sebebi ne olabilir aranızda yaşayan varsa bilgilerini paylaşan olursa çok sevinirim