Arkadaslar kizim tam 10 bucuk aylik 10.aydan beri yemegi tükürüyor yemiyor. Sadece corba yogurt kefir gibi pürüzsüz şeyleri tukurmeden yiyor. Örneğin kabak mucveri veriyorum diliyle ittirip cikariyor. Ne yedirecegimi sasirdim.Bu sorunu yasayanlar var mi neyden oluyor ve düzeliyor mu ?