20 aylık kızım var vajina bölgesinde kaşıntısı var sürekli bacaklarıyla oturarak taşımaya çalışıyor cildiyeye götürdüm mantar olabileceğini söyledi ama Travazol krem kullandım bir işe yaramadı Çocuk O da ıslak mendili kesmemi söyledi yaptım Aynısını yaptım o da bir işe yaramadı bezi de değiştirdim fakat kaşıntısı devam ediyor yardımcı olur musunuz bebeğim kız