Merhaba 6 aylık kızıma ek gıdaya başladık kabız olunca bırakmıstım ek gıdayı smdi tekrar başlayalım dedim telbine çorbası yaptım bağırsaklara iyi geliyor diye ama onuda unutup taze sütle pişirdim iki gün verdim bugun iki gün geçti üzerinden sabah aynı süt allerjisi olmus gibi mukuslu kaka yaptı ama çok az iki kez böyle yaptıktan sonra baya sulu ishal oldu sizce neden olur o sütten dolayımı 😞 birde bu durumda yoğurt versem nasıl olur ishalini toparlıyor çünkü