Deletedmom26 Normalde aptamil 70 tl ama şuan a 101 den 60 tl ye aldım. Ve diğer bebelac ve herobaby de var .
Adasu18ruzgar18 eymeninannesibusra bizim toptan evimizin karşısında var normal tek herşeyde satılıyor mu yoksa adı gibi toptan mı ikizlerden bir gidemedik
Eceminannesi Seri Seri tadini hic garipsemedi basladiginiz gunden bu yana da cok sukur gaz ve sindirim problemi yasamadi kilosunu da cok iyi toparladi masallah
Eceminannesi Beyzanur25 bim de de var ama belirli zamanlar da geliyor indirimli olarak spot ürünü bim de