Bebeğim gayet mutlu bi bebek hic bı ağlaması huysuzlugu yoktu geçenlerde ishal oldu kakasında pıhtı gibi açık renk kan gördüm sağlık ocağına sorduk üşümüştur dedi bi daha olursa doktora götürün takip et dedi az önce yine kanlı geldi yarın doktora gidiyoruz varmı bi bilgisi olan başına gelen ??