Kızlar ebebekten 1 tog tulum alıp memnun kalan var mı? Odamız min 18-19 oluyordır sabaha karşı tahminimce. İçine tulum+zıbınla giydirmeyi düşünüyorum. Normalde 2.5 kullanıyordum ama oğlum bronşit oldu doktora gittik bugün ona sordum oda bizim ülkemiz için uygun olmadığını çok ısıttığını söyleyince bende biraz daha ince bir şey alayım dedim. Önerilerinize açığım. Bu arada evimiz merkezi sistem maalesef biz kontrol edemiyoruz ısıyı.