Bugün adet olmam gerek ama bazen 1 2 gün ya geç olur ya erken neyse bi test yapayım dedim test yaptım çok silik bir çizgi resimde hiç belli olmuyor yada bana çizgi var gözüküyor anlamadm gtti . Nyse eşime dedim bana erken sonuç verenden al dıe oda adette 6 gün kala olanı aldı yaptım negatif sonra normal test yptım yine negatif şimdi hamile olsam çıkardı dimi sonuçta