kanalize Busrazeynep2408 bana doğum için cerrahi korse aldırmışlardı bilseydim hiç almazdım onu kullanamadım şimdi tayt korse kullanıyorum lcw’dan iki tane aldım sitesinde kuponu da oluyor
Btt Busrazeynep2408 daha yeni trendyolda gess store satıcısından korse tayt aldım inanamadım o kadar güzel ki. Gerçi yorum yok diye korkmuştum ama çok güzel resmen göbek popo basen gitti. Eşim bile pantolonun altına giydiğimde noldu sana 1 günde dedi 😂 korselerden de sipariş verdim baya rahatlattı beni deneyebilirsin
HappyQueen Busrazeynep2408 ben instagramdan aldım sayfanın adı (tugbakorse) ince bel latex korsesini kullanıyorum baya toparladı ekstra G5′e de girmiştim etkisini baya gördüm
SFdn Owli marka korse kullandim ben. Karnim baya toparladi, inceldim ama tabi karnimin eski sıkıldığına kavusmam icin spor sart 🥲🥲
sevgdemr5 Hollymolly Arelmom33 kızlar bende yamuna alacağım. Doğumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız? Normal mi, sezeryan mı?
Selma659- Btt ben doğum yapalı 6 ay oldu ama hâlâ göbeğim inmedi Normal doğum olmasına rağmen Acaba bel korsesi kullansam işe yarar mı Sizin aldığınızın bel korse olanı var mı acaba