Merhabalar biraz uzun olabilir ama lütfen fikri olanlar bana yardımcı olsun.
Yaklaşık beş ay önce spinal ile ikinci doğumum oldu. Doğum güzel geçti ama sonrası çok zordu. Kanamam hemen başlamadı devamlı kontroller yapıldı. Bende çok strese girdim. Aklımda bir sürü senaryo acaba iç kanama mı geçiriyorum vs. Altan rahim ağzını açan ilaçlar falan koydular. Akşam oldu ayağa falan kalktım lavaboya girdim ne ağrı ne sancı bi hissizlik geldi bana. İyice panik oldum. Bu panikle tansiyonum çıktı. Kafam uyuştu sanki ruhum bedenimden ayrılıyordu ölüyorum sandım. Acil hemen hemşireler doktor geldi. Kontrol ettiler bi sıkıntı yok sakin ol dediler. Anestezi doktoruda geldi bi problem yok dedi gittiler. Bende kendime geldim. Sonrasında aşırı bi korku kaldı bende. Gözümde kanlanmalar yanma batma uçuşan noktalar var. Kulağımda çınlama var. Göz için kuruluk dediler. Kulak için bir şey bulunamadı. Uyuşmalarım oluyor emar falan çekindim. Psikolojik dendi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Normal hissetmiyorum. Beyinle alakalı bi durum mu var diye korkuyorum. Benzer durumlar yaşayan varsa paylaşırsa sevinirim.