EsZe ayy zıplatarak gezdrerek değil miii çok tanıdık bende 5 aylıkken falan öle içiryordum mamasını 1 ay sonra onuda anladı artk öle de içmiyor 3. Aydan beri biberon reddi var şuan 9 aylık olacak hala biberonu almaz bende mamasını kaşıkla veryorum çok zor oluyor ama çarem kalmadı ek gıdaya geçince daha da rahatladık ama mama gala içmesi gerektği için mecbur