13 aylık ve 15 aylıkken yaptırdık bacaktan yapmışlardı bugün 17 aylık yaptırdık bu sefer koldan yaptı hemşire şaşırdım koldanda yapılıyor mu şöyleki bu aşıların hepsini farklı farklı kurumlarda yaptırdık hepsini aynı hemşire yapmadı
Sizlerden koldan yaptıran varmı 1 yaş sonrası koldan yapıyoruz dedi bize