Yaademm Kızlar merhaba bugün çatlatma iğnesi olalı 13. Gün dün test yaptım hatta attım buraya çizgi belliydi ama bu sabah tekrar yaptım yine çizgi var ama aynı sanki dunle hiç koyulaşmamis normal mi acaba böyle olmasi İğnenin etkisi olabilir mi
Esraemir34 Yaademm tabii ki normal demek ki çok yeni ki çizgi silik çıkıyor isterseniz bir hafta bekleyin tekrar yapın tam koyulaşır eğer varsa
durukusunannesi_ Yaademm benim adetim 1 gün gecikmişti aşılama sonrası hem test hem kan pozitif çıkmıştı çok şükür 🙏 Çizginin olması yeterli bence sizde kan verin çıkar inşallah
Yaademm Esraemir34 kan versem kesin belli olur değil mi korkuyorumda ama böylede çok yıprandım düşünmekten acaba olucak mi diye
sanabeyinalacam Yaademm evet kan verin kesin sonuç,ama silik çizgi yeni hamilelik demek hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına alın inşallah