Merhaba, oğlum henüz 30+4 günlük. Biberon ve silikon ucu bırakalı yaklaşık bir hafta oldu. Memeyi yeni tutmaya başladı, prematüre olarak doğmuştu(35 haftalık) ama bir problemimiz var. Bebeğim max aktif olarak beş altı dk gözleri açık ve kuvvetli emiyorsa kalanında gözleri kapanıyor ama emmeye çok kuvvetli olmasa da devam ediyor, yutkunma sesini duyuyorum. Ne yaparsam yapayım memede uyanmıyor ama ayrıldığı an geri meme istiyor. Bıraksam öyle bir saat emer yatağına koyunca yine ister😞 aç mı kalıyor refleks olarak mı emmeye devam etmek istiyor sütüm mü yetmiyor anlamıyorum tecrübeli anneler yardım lütfen. Uykuya dalmada hep çok zorlanıyor ve uykuları çok hafif özellikle gece bir iki saat sürmüyor uyanıp tekrar istemesi. Bezleri ve kilo alımında sorun görünmüyor şimdilik ama bu düzene yeni geçtiğimiz için henüz uzun vadeli takip edemedim. Aktif emme için ne yapabilirim? Bebeğim bir memede sütü ne kadar sürede boşaltır bir saatse bir saat bırakmalı mıyım? Ama uyuyor işte ben ayırıyorum ya doymadan ayırıyorsam çıkamıyorum işin içinden😔