benuykukadiniyimm Kızlaar, bu üstteki şişkinlik diş mii ? Çok huysuz kızım 2-3 gündür,gece sürekli uyanıyor bu şişkinlik diş olabilir mii ? 8.5 aylık kızım
hayalperest2310 benuykukadiniyimm bizim çıkardı yeni de bu kadar şişmemişti olabilir de diş Rabbim yardım etsin diş süreci aşırı zormuş
Aslananne1 benuykukadiniyimm evet canım nerde olsa tanırım dis bu😅 kolaylıkla çıkarır inşallah benim oğlan 18 aylık arka azı disleri çıkıyor fenayiz mizmizlik tavan iştahsızlık desen var uyku haram oldu 🤦♀️
ElisaMom_ benuykukadiniyimm oyy kuzum benim üst iki dişini birden patlaticak şişkinlik o yüzden kıyamam ya inşallah çabucak çıkartır ✨
benuykukadiniyimm Oynakbalina çok fena ya kucağımdan indirir indirmez çok ağlıyo ☹️ çok teşekkür ederim cevabınız için 🥰
Zehranur12 benuykukadiniyimm Oynakbalina Aslananne1 Ya bizim de kabarmış eti bugun farkettim beyazlık da var çok huysuz ağlıyor sürekli iştahsız 5 buçuk aylık acaba dişmi
Aslananne1 benuykukadiniyimm benim oğlum ilk dişini 4 aylıkken çıkardı alt disleri ikisi birden çıkmıştı bazıları tek çıkarıyor bazıları ciftini birden ama sizinki de çift ikiside baya şişmiş 😊